wtorek, 3 czerwca 2014

Witajcie wszyscy;**

 Na wstępie chciałybyśmy przeprosić,że przez tak długi czas nie dodawałyśmy rozdziałów.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Incredible :

Ym.. Wypadałoby wytłumaczyć brak rozdziałów , otóż ma wspólniczka ma dużo zajęć dodatkowych itd., a ja no chodzę do pierwszej gimnazjum i jak dla mnie jest mega ciężko. Ciag niekończących się prac klasowych i kartkówek. Bardzo zależy mi na ocenach,więc jest jak jest. Gdy już jedna z nas znajdzie czas na pisanie to druga nie może. Uważam , że nie ma to juz sensu.
Dlatego też odchodzę :)) Było mi bardzo miło , no ale cóż coś musi się skończyć,żeby zaczęło się coś nowego  :*
Bardzo was kocham :******
Pozdrawiam <3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tak ... z tego wynika, że rozdziały albo bd raz na dwa tygodnie (lub żadziej) i pisane tylko przeze mn lub wogle ;-; Jak już wyżej wymieniono, mam zasrany charmonogram i za dużo tego wszystkiego ... Aczkolwiek ostatnio na azgu (taki fejm;33) napisałyście do mn, że chcecie rozdziały, a ja (niestety) przyrzekłam coś napisać;// Więc do jutra ;**

/ Luu i Mrs. Hutcherson (zmieniłam podpis .... jeśli kiedykolwiek go miałam o.O XD)

5 komentarzy:

  1. Nie odchodz z bloga.! czekam na rozdzial

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie prubuj mi rezygnowac za niedlugo sa wakacje i wtedy bedziesz mogla pisac czesciej ja bede tu codziennie i zawsze bede czekac na nexta bo piszesz zajebiste rozdzialy o mojej ulubionej parze wiec mam nadzieje (ogromą) ze wieczorem pojawi sie rozdial od ciebie i ze nie zrezygnujesz z pisania na tym blogu -gadula♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny<33 Kocham Was;** Komentarze dają bardzo dużą motywacje;3 Postaram się, ale nie obiecuję ... Teraz piszę sama, ponieważ jak już Luu powyżej napisała, nie możemy się zgrać, więc ona odeszła ...;/ Dziękuję jeszcze raz i do napisania;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieje ze ty nie odejdziesz bardzo lubie tego bloga i zalezy mi na nim kiedy dodasz nexta juz nie moge sie doczekac ?

    OdpowiedzUsuń