sobota, 1 lutego 2014

Pytanie?

Hej!
 Jak już zauważyliście temat posta, będzie on związany z pewnym pytaniem do Was ;* . Mianowicie:
Czy mogłabym zmienić wygląd postaci? Chodzi mi o to, że np. jak bd robić zakładkę " Bohaterowie" to mg zamiast Jade lub Burkely czy tam kogoś dać zdj innej osoby? Bo ja sb tych bohaterów inaczej wyobrażam i chce się Was zapytać czy mg dać te inne obrazy, no chyba że wolicie żeby w waszej wyobraźni pozostali tacy jacy są... Prosiłabym abyście jak najszybciej odpowiedzieli :)
I sory że ten post jest tak badziewnie napisany ale śpieszyłam się ... A i jeszcze coś. Proszę anonimów o podpisywanie się bo nie bd zaliczała komentarzy :/

6 komentarzy:

  1. Jak dla mnie to oczywiście , że możesz dac inne zdj. Ja ogólnie to też inaczej ich sobie wyobrażam w moich opowiadaniach, więc to chyba nic złego no nie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym wola abyś zostawiła ich zdjęcia jakie są. A poza tym kiedy next ? I piszesz z kimś tego bloga ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, jeszcze zaczekam na innych odpowiedź ;) Next mniej więcej za ... dwa dni, a moze nawet jutro ? nie z nikim go nie pisze :)

      Usuń
    2. a i możesz się podpisywać ?

      Usuń
  3. niech pozostaną takie jakie są<3

    OdpowiedzUsuń