poniedziałek, 3 lutego 2014

... nwm jaki tytuł hah

 Więc tak prosiłam, ale nic to nie dało :( Więc teraz :


Anonimowych komentarzy nie zaliczam, jeśli są bez podpisu !!!

Wystarczy nawet ( w moim przypadku) /K. bo czesem myśle że te komy dodaje tylko jedna osoba ale chyba tak nie jest, co ? i powtarzam pytanie bo jest ważne !

Czy mg zmienić wygląd postaci?

Proszę o odpowiedź bo jeśli nie dostane, nie będzie zakładki bohaterowie... :c
 To na tyle dziś rozdzialik tylko musimy go dokończyć ;)
A i moje gg: 49579755
                                                                                                                        / Klaudis

PS Koffam go <33

7 komentarzy:

  1. Fajnie, że dziś next.
    ~d

    OdpowiedzUsuń
  2. A o której next ??????!!!!!!!!
    w

    OdpowiedzUsuń
  3. Już wam chciałam napisać, że niestety nie dodam dziś, ale Luu jest kochana <33 i olała wszystko żeby pisać więc bd, nwm za godz może dwie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie next dziś będzie ?

      Usuń
    2. Bardzo Was przepraszamy ... ;c Łucja ma strasznie dużo nauki, a ja nie mam pomysłu jak zakończyć ten rozdział ;/ Na 99% bd jutro ;)

      Usuń